Pages

Tuesday 10 July 2012

TERBAIK-ROTATING TOWER DUBAI (3 GAMBAR 1 VIDEO)

Banyak telah kita lihat bangunan tinggi dan bangunan pelik, tetapi telah anda melihat bangunan dalam gerakan yang benar-benar mengubah bentuknya? Kedengaran luar biasa tetapi tidak Dr David Fisher.
Arkitek berwawasan Dr David Fisher adalah pencipta bangunan yang pertama di dunia dalam gerakan - Menara Dinamik revolusi. Ia akan menyesuaikan dirinya kepada matahari, angin, cuaca, dan pandangan dengan berputar setiap tingkat secara berasingan Ia adalah menakjubkan tetapi anda akan mempunyai pilihan bangun matahari terbit di dalam bilik tidur anda dan menikmati matahari terbenam di atas lautan pada majlis makan malam.

Di samping menjadi satu keajaiban kejuruteraan yang luar biasa, ia akan menghasilkan tenaga untuk dirinya sendiri dan walaupun untuk bangunan lain kerana ia akan mempunyai turbin angin yang dipasang di antara setiap lantai berputar. Jadi sebuah bangunan 80-tingkat akan mempunyai sehingga 79 turbin angin, menjadikannya sebuah loji kuasa hijau yang sebenar.

Menara Dinamik di Dubai akan menjadi setinggi 1380 kaki (420 meter), 80 tingkat, pangsapuri akan berkisar dalam saiz dari 1330 kaki persegi (124 meter persegi), Villas 12.900 kaki persegi (1,200 meter persegi) lengkap dengan ruang letak kereta bahagian dalam apartmen. Ia akan terdiri daripada pejabat, sebuah hotel mewah, apartmen kediaman, dan 10 lantai teratas akan untuk villa mewah yang terletak di lokasi utama di Dubai.Menara Dinamik di Dubai akan menjadi pencakar langit pertama keseluruhannya dibina di sebuah kilang dari bahagian-bahagian pasang siap.Pembinaan disiapkan menjelang 2010.










2 comments:

  1. Slots, Casino, Video Poker | FilmfileEurope
    A gaming company was established in 2018, 아시안커넥트 and today they are also the oldest company on the planet. Slots are 스포츠토토 사기 벳피스트 made with scratchcards, but 메이저놀이터 순위 they 포커 족보 are 에볼루션

    ReplyDelete